Opdateret nov. 2004
Ekstern evaluering (dette er generelle punkter - gælder alle eksaminer)
Kundskaber |
Niveau |
|||
|
Udmærket (10-13) |
Middel (7-9) |
Netop bestået (6) |
Usikker (00-05) |
Viden & færdighed |
Omfattende, sikker |
Ret bred, nogenlunde sikker |
Mindstemål. Positive bidrag skal være i over-vægt i forhold til negative |
Begrænset, usikker |
Skelne ml. væs-entligt/ uvæsentligt |
Klar skelnen |
Væsentlige for-hold fremdrages |
Vanskeligt |
|
Viden om begreber & færdighed i be-grebsbrug og me-toder |
Meget omfattende |
Omfattende |
Mindstemål. |
Utilstrækkeligt |
Redegøre og disponere ud fra relevante forhold |
(næsten) alle relevante |
Mange relevante |
Mindstemål. |
Få relevante |
Begrundelse for at fremdrage disse forhold |
Dækkende |
Nogenlunde dækkende |
Mindstemål. |
Ikke dækkende |
Sammenligne og kombinere meto-der/ informationer. Vurdere og gene-ralisere ud fra dem |
Meget sikkert |
Ret sikkert |
Mindstemål. |
Usikkert |
Opstille løsninger på kendte og u-kendte problemer. |
Meget sikkert |
Meget sikkert |
Mindstemål. |
Usikkert |
(alle oplysninger er hentet fra et ark udleveret på teo-pæd-kursus
foråret 2000)